감성/음악

Naleigh Moon / 조쉬 켈리 (아이의성장)

인서비1 2012. 2. 12. 09:08

 

 

I know the kind of guy I am

난 내가 그런 사내라는 걸 알아.

A bit too much into myself, not much left for someone else

스스로에게만 충실한, 다른 누군가를 위해 남길게 많지 않은...

And I'm sure I've caused my share of pain

그리고 난 확신해, 내가 내 고통의 원인이였다는 걸...

But all that changed when you first touch my face

하지만 네가 내 얼굴을 처음으로 만졌을 때 모든게 바꼈어.


Halfway around my little world

내 작은 세상의 대부분

You had no idea that you were my girl

네가 나의 아이라는 걸 생각하지도 못했었어

You found my arms not a moment too soon

넌 내 품에 오지 못할 뻔했지

I couldn't see past me 'til I saw you

내가 너를 보기 전까진 난 지나간 나를 볼 수 없었어

Sweet Naleigh Moon

사랑하는 네일리 문


I love the man you're making me

난 네가 만들어주고 있는 내가 좋아

Yeah, every day I'm gonna prove there's nothing I won't do for you

매일 난 너를 위해 하지 못할 건 아무것도 없다는 걸 증명할거야.

Just to see you in your mama's arms

네 엄마의 품 안에 안긴 너를 보고나니

Is more than enough to bring me to my knees

나를 무릎꿇게 하고도 남아


Halfway around my little world

내 작은 세상의 대부분

You had no idea that you were my girl

네가 나의 아이라는 걸 생각지도 못했었어

You found my arms not a moment too soon

넌 내 품에 오지 못할 뻔했지

I couldn't see past me 'til I saw you

내가 너를 보기전까진 난 지나간 나를 볼 수 없었어

My sweet Naleigh Moon

내 사랑 네일리 문


I can't imagine life without my Naleigh Moon

난 네일리 문 네가 없는 삶은 상상할 수 없어.


Halfway around my little world

내 작은 세상의 대부분

You had no idea that you were my girl

네가 나의 아이라는 걸 생각지도 못했었어

You found my arms not a moment too soon

넌 내 품에 오지 못할 뻔했지

I couldn't see past me 'til I saw you

내가 너를 보기전까진 난 지나간 나를 볼 수 없었어

I couldn't see past me 'til I saw you

내가 너를 보기전까진 난 지나간 나를 볼 수 없었어

Naleigh Moon

네일리 문


My sweet Naleigh Moon

내 사랑 네일리 문

My sweet Naleigh Moon

내 사랑 네일리 문

[출처] Naleigh Moon - Josh Kelley|작성자 gK